سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کتاب روانشناسی برای ترجمه

سرویس تفسیر تلفن چگونه کار می کند؟

    نظر



موانع زبان می تواند بسیاری از فرصتهای شغلی را خراب کند. این می تواند بسیار ناامید کننده باشد که یک شرکت بدون داشتن ظرفیت کامل برای صحبت با زبان تعیین شده ، وارد بازار جدید شود. خوب ، در اینجا در Trusted Translate ، ما یک سرویس واقعا مفید ارائه می دهیم ، به نام سرویس تفسیر تلفنی ، که می تواند این موارد را حل کند و به شما در توسعه کسب و کار بیشتر کمک کند.

اینجوری کار میکند:

ما از هر زبانی به انگلیسی و انگلیسی به هر زبانی به یک مترجم تلفنی پیشنهاد می کنیم. بیایید بگوییم که باب با مدیرعامل یک شرکت تماس تلفنی بسیار مهمی دارد و دوست دارد با او یک معامله تجاری بسیار مهم ببندد. تنها مشکل این است که مدیر عامل شرکت در چین واقع شده است و زبان اسپانیایی وی بسیار ضعیف است ، به طوری که باب نتواند به اندازه کافی برای پیشرفت در فرصت کاری خود ارتباط برقرار کند. خوشبختانه ، باب این مشکل را پیش بینی کرده بود و چند روز قبل از این تماس تلفنی با Trusted ترجمه تماس گرفته بود. باب یک حساب با اعتبار 300،00 دلار آمریکا دریافت کرد که در مجموع 120 دقیقه تفسیر از طریق تلفن به باب داده شدزمان ، به عنوان باب می خواست مطمئن شوید که او به اندازه کافی مدیرعامل داشته است. تنها کاری که او اکنون باید انجام دهد اینست که با شماره 1-800 تماس بگیرید ، شماره پین ??وی را وارد کنید و یک چینی به انگلیسی و بالعکس درخواست کنید. باب در چشمانی چشم ، باب مدیرعامل و مترجم را در اتاق کنفرانس داشت و وی توانست به لطف غلبه بر مانع زبان ، فرصت تجاری 2 میلیون دلاری را ببندد.

باب می تواند در هر زمان ، ساعت 24/7 از اعتبار پس مانده خود استفاده کند و در پایان ماه دریافت فاکتور مفصلی را از ترجمه های معتبر دریافت می کند و طول هر تماس برقرار شده را بیان می کند. غلبه بر موانع زبانی آسان تر نمی شود! فقط با ما تماس بگیرید و ما را امتحان کنید.

 

برچسب گذاشته شده توسط: کنفرانس تفسیر تلفنی تفسیر تلفنی ترجمه های قابل اعتماد